Buladó

PR CAMPAGNE BULADÓ Voor de magisch-realistische film Buladó van regisseur Eché Janga waren wij verantwoordelijk voor de gehele PR campagne. Zo hebben we meer dan 20 grote interviews opgezet met onder andere AD Magazine en Algemeen Dagblad, Telegraaf, NRC (inclusief cover), Volkrkant, Margriet, Nieuwe Revu, Trouw, VPRO Gids en was regisseur Eché Janga te gast…

Imagine Film Festival

Ieder jaar begeeft filmliefhebbend Nederland zich in april naar de hoofdstad voor de meest fantastische en uiteenlopende films. EYE is het podium waar bezoekers zich onderdompelen in nieuwe en onbekende werelden tijdens Imagine Film Festival. De afgelopen jaren verzorgt Triple P free publicity voor het filmfestival. Voor iedere unieke film en elk speciaal programmaonderdeel wordt…

Best Social Awards

BEST SOCIAL AWARDS In vijf jaar tijd is het Best Social-brand uitgegroeid van een hobby op de zolderkamer van Diederik Broekhuizen naar een global brand met een jaarlijkse award uitreiking. Hier worden de allerbeste socialmedia uitingen en persoonlijkheden gevierd. In 2016 en 2017 was Triple P Entertainment verantwoordelijk voor de organisatie van het event en…

Minions

MINIONS Banana! De dvd en Blu-ray release van de eerste film van de Despicable Me-hulpjes moest natuurlijk in stijl worden gevierd. Minions Bob, Kevin en Stewart maakten een waanzinnige tour langs Media Markt-vestigingen in Eindhoven en Utrecht, Het Spellenspektakel in Eindhoven en de Sinterklaasintocht in Breda om zoveel mogelijk fans een handje te schudden. ZO…

Fifty Shades Freed

FIFTY SHADES FREED Christian Grey werd op zijn 35ste verjaardag verrast met een wel erg bijzonder cadeau: Bekend Nederland en Influencend Instagram verzamelde zich op 18 juni 2018 in restaurant Baut in Amsterdam voor de dvd en Blu-ray releaseparty van Fifty Shades Freed. Mister Grey himself, mysterieus als altijd, was een no-show maar gasten genoten…

Jurassic World

JURASSIC WORLD Dino’s in de bioscoop vindt iedereen leuk, maar tijdens het shoppen? Ter ere van de dvd en Blu-ray release van Jurassic World lieten we een hongerige Velociraptor los in de Rotterdamse Koopgoot. Deze onverwachte prank werd uiteraard op video vastgelegd en leverde een berg social media-posts op én deze geweldige beelden. ZO GEREGELD…

Mission: Impossible – FallOut

MISSION: IMPOSSIBLE – FALLOUT De franchise van Mission: Impossible en hoofdrolspeler Ethan Hunt zijn zó bekend dat een ludieke actie niet uit kon blijven. Voor de DVD release van Mission: Impossible – FallOut ontving een select gezelschap een persoonlijke brief en een koffer van Ethan Hunt met de vraag om hem te helpen met een…

Glory Kickboxing

GLORY KICKBOXING Sinds enkele jaren werkt Triple P Entertainment samen met GLORY Kickboxing aan het Nederlands persbeleid van de kickboks-gigant. De spraakmakende match tussen Rico Verhoeven en Badr Hari in Oberhausen in 2016 gaf de sport een flinke boost aan bekendheid bij het grote publiek waarna Triple P dit momentum zo uitnutte dat kickboksen mainstream…

Etalage in de brand

ETALAGE IN DE BRAND In december komen de kerstballen massaal van zolder en daarmee ook veelal verouderde kerstverlichting en talloze verlengsnoeren om deze pracht aan te sluiten. Energieveilig, een initiatief van de Nederlandse Netbeheerders, zocht een manier om mensen bewust te maken van de risico’s rondom overbelaste stekkerdozen en kortsluitende kerstlampjes. Dus vroegen wij stylist…