Rode loper begeleiding

Triple P Entertainment verzorgt regelmatig de rode loper begeleiding bij premières. Onder andere Universal Pictures, Paramount Pictures, Sony Pictures, The Searchers en Gusto kiezen voor Triple P als vaste partner voor de begeleiding van de rode loper. Naast de begeleiding op de loper zelf is Triple P ook verantwoordelijk voor de aanwezige pers. Met gemiddeld…

PR campagne Sweet Dreams

Voor de bioscooprelease van Sweet Dreams hebben we de PR-campagne opgezet, die met een behaalde mediawaarde van 12 miljoen euro uiterst succesvol genoemd kan worden! Sweet Dreams combineert meedogenloze satire en een uitbundige esthetiek in een verhaal over de ondergang van het Nederlandse kolonialisme in Indonesië. Het eigenzinnige drama Ena Sendijarević werd door de media…

Première Fast X

Première Fast X De tiende film in de succesvolle reeks van The Fast and the Furious werd groots gevierd in Pathé Arena. Triple P Entertainment begeleidde de rode loper tijdens de première. Meer dan 40 exclusieve sportwagens werden opgesteld op het plein voor Pathé Arena. Met twee volle zalen, een overvolle loper en een zeer enthousiast…

Patty Brard Beauty Event

Televisiepersoonlijkheid Patty Brard brengt al jaren haar eigen collecties uit onder de noemer ‘From PB With Love’. Na verschillende lifestyle-collecties, een sierradencollectie en een wooncollectie kwam er in mei 2023 voor het eerst een beautycollectie. Om de primeur van PB Beauty te vieren, hebben wij een influencer-event georganiseerd in de prachtige Panther Room bij restaurant…

PR- en influencercampagne Beautiful Disaster

Voor de bioscooprelease van de romantische film Beautiful Disaster verzorgden wij een PR-campagne, inclusief influencer activatie. Met hoofdrolspelers Dylan Sprouse en Virginia Gardner werden voorafgaand aan de release interviews opgezet met Elle en ANP. Feestelijke premièreDe Amerikaanse hoofdrolspelers Virginia Gardner en Dylan Sprouse kwamen speciaal voor de feestelijke premiere in Koninklijk Theater Pathé Tuschinski naar…