Beyond

Voor Beyond, het regiedebuut van André Kuipers, zette Triple P Entertainment de PR-campagne op. De media besteedden in de breedte aandacht aan Beyond. Naar aanleiding van twee persdagen werden interviews met André Kuipers gepubliceerd in onder meer De Telegraaf, Algemeen Dagblad, NRC, Volkskrant, Margriet, ROOTS, Plus, Veronica Superguide en VPRO Gids. In Volkskrant kreeg de…

Monster Jam

Het afgelopen jaar hebben wij voor het eerst de PR mogen verzorgen voor Monster Jam! De campagne begon met het aanwakkeren van de Monster Jam-adrenaline door middel van diverse persberichten en media-activaties. Zo hebben we in verschillende media-outlets als Algemeen Dagblad, Zo Zit Dat en Party aandacht gegenereerd voor de shows. Ook hebben we winacties opgezet…

Rode loper begeleiding

Triple P Entertainment verzorgt regelmatig de rode loper begeleiding bij premières. Onder andere Universal Pictures, Paramount Pictures, Sony Pictures, The Searchers en Gusto kiezen voor Triple P als vaste partner voor de begeleiding van de rode loper. Naast de begeleiding op de loper zelf is Triple P ook verantwoordelijk voor de aanwezige pers. Met gemiddeld…

PR campagne Sweet Dreams

Voor de bioscooprelease van Sweet Dreams hebben we de PR-campagne opgezet, die met een behaalde mediawaarde van 12 miljoen euro uiterst succesvol genoemd kan worden! Sweet Dreams combineert meedogenloze satire en een uitbundige esthetiek in een verhaal over de ondergang van het Nederlandse kolonialisme in Indonesië. Het eigenzinnige drama Ena Sendijarević werd door de media…