PR campagne Sweet Dreams

Voor de bioscooprelease van Sweet Dreams hebben we de PR-campagne opgezet, die met een behaalde mediawaarde van 12 miljoen euro uiterst succesvol genoemd kan worden! Sweet Dreams combineert meedogenloze satire en een uitbundige esthetiek in een verhaal over de ondergang van het Nederlandse kolonialisme in Indonesië. Het eigenzinnige drama Ena Sendijarević werd door de media…

PR- en influencercampagne Beautiful Disaster

Voor de bioscooprelease van de romantische film Beautiful Disaster verzorgden wij een PR-campagne, inclusief influencer activatie. Met hoofdrolspelers Dylan Sprouse en Virginia Gardner werden voorafgaand aan de release interviews opgezet met Elle en ANP. Feestelijke premièreDe Amerikaanse hoofdrolspelers Virginia Gardner en Dylan Sprouse kwamen speciaal voor de feestelijke premiere in Koninklijk Theater Pathé Tuschinski naar…

Patty Brard en Hans Klok met eigen Party Collection voor Kruidvat

Influencer activatie Televisiepersoonlijkheid en presentatrice Patty Brard heeft samen met illusionist Hans Klok een magische Party Collection opgezet in een exclusieve samenwerking met Kruidvat. Samen hebben ze iedereen omgetoverd in de perfecte glitter outfit voor de feestdagen. Patty Brard voegt hiermee een nieuwe collectie toe aan de lijst van samenwerkingen met Kruidvat. Eerder verschenen in…

Feestelijke opening The Park Playground Amsterdam

Feestelijke opening The Park Playground Amsterdam Aankondiging, persdag, uitnodigen gasten, aankleding event, event hosting, winacties opzetten ZO GEREGELD   Aankondiging De aankondiging van de opening werd naar een breed mediabestand gestuurd om kenbaar te maken dat Amsterdam een nieuwe VR experience rijker is. Tevens nodigde Triple P Entertainment media uit om op de vastgestelde persdag…

PR campagne STRIJDER

PR CAMPAGNE STRIJDER Setbezoek, free publicity, persdag, feestelijke première, social media . ZO GEREGELD Setbezoek Voor de familiefilm STRIJDER over sport, vriendschap en doorzettingsvermogen verzorgden wij een setbezoek waar onder anderen RTL Boulevard, Algemeen Dagblad en verschillende persfotografen verslag kwamen doen. Persdag Voor STRIJDER organiseerden wij een succesvolle persdag met onder anderen Telegraaf, Algemeen Dagblad,…

PR campagne KNOR

PR CAMPAGNE KNOR Free publicity, feestelijke première en joint promotions . ZO GEREGELD Interviews Voor de geestige en hartverwarmende film KNOR zetten wij de free publicity campagne op, waarbij ook regisseur Mascha Halberstad ingezet werd om interviews te geven over de eerste Nederlandse stopmotion animatiespeelfilm. Het resulteerde in grote artikelen in o.a. De Telegraaf, Algemeen…