Monster Jam

Het afgelopen jaar hebben wij voor het eerst de PR mogen verzorgen voor Monster Jam! De campagne begon met het aanwakkeren van de Monster Jam-adrenaline door middel van diverse persberichten en media-activaties. Zo hebben we in verschillende media-outlets als Algemeen Dagblad, Zo Zit Dat en Party aandacht gegenereerd voor de shows. Ook hebben we winacties opgezet…

Dream Scenario

Voor de bioscooprelease van het veelgeprezen Dream Scenario met Nicolas Cage in de hoofdrol hebben we de PR-campagne en een influencer-activatie opgezet. NRC en Volkskrant maakten interviews en openden, net als Parool, hun filmkatern met Dream Scenario. Filmexpert Tim Oliehoek besprak de film uitgebreid en positief in RTL Boulevard. Ook veel media zetten Dream Scenario…

PR campagne Sweet Dreams

Voor de bioscooprelease van Sweet Dreams hebben we de PR-campagne opgezet, die met een behaalde mediawaarde van 12 miljoen euro uiterst succesvol genoemd kan worden! Sweet Dreams combineert meedogenloze satire en een uitbundige esthetiek in een verhaal over de ondergang van het Nederlandse kolonialisme in Indonesië. Het eigenzinnige drama Ena Sendijarević werd door de media…

PR- en influencercampagne Beautiful Disaster

Voor de bioscooprelease van de romantische film Beautiful Disaster verzorgden wij een PR-campagne, inclusief influencer activatie. Met hoofdrolspelers Dylan Sprouse en Virginia Gardner werden voorafgaand aan de release interviews opgezet met Elle en ANP. Feestelijke premièreDe Amerikaanse hoofdrolspelers Virginia Gardner en Dylan Sprouse kwamen speciaal voor de feestelijke premiere in Koninklijk Theater Pathé Tuschinski naar…