KNOR Facebook

PR CAMPAGNE KNOR

Free publicity, feestelijke première en joint promotions

.

ZO GEREGELD

Interviews
Voor de geestige en hartverwarmende film KNOR zetten wij de free publicity campagne op, waarbij ook regisseur Mascha Halberstad ingezet werd om interviews te geven over de eerste Nederlandse stopmotion animatiespeelfilm. Het resulteerde in grote artikelen in o.a. De Telegraaf, Algemeen Dagblad, Volkskrant Magazine, NRC, Trouw, Filmkrant en VPRO Gids. Ook was Halberstad te horen op Radio 1, Radio 4 en Radio 5.

 

Feestelijke première in Koninklijk Theater Tuschinski (Amsterdam)
Voor de officiële première van KNOR nodigen wij BN’ers, influencers en verslaggevende pers uit. De cast & crew kwamn in KNOR branded Urban Arrow-bakfietsen aan bij Tuschinski. AT5, TV Noord Holland, Kidsproof en NU.nl maakte een reportage en vele fotografen legden de aankomst van BN’ers vast.

 

Joint promotions
We zetten joint promotions op met Ecotuintje.nl en De Vegetarische Slager. Ecotuintje stelde pakketten beschikbaar die we konden inzetten in media acties bij onder meer Kidsweek, VPRO Jeugd, Cinekid, Gaaf voor Kinderen, Juf Maike, Mama’s, Mama’s Liefste. Ook was Ecotuintje aanwezig op de première, waar ze als premiere-partner educatieve moestuinbakken in de foyer geplaatst hadden en een heuse moestuinbak voor de Knor goodiebags beschikbaar hadden gesteld. De Vegetarische Slager verwende de premières bezoekers met een vegetarisch saucijzenbroodje.

 

 

IN OPDRACHT VAN

GUSTO ENTERTAINMENT