Voor Beeld & Geluid in Hilversum verzorgden wij de PR-campagne van het allereerste My First Smartphone Festival van 21 tot en met 24 maart. Dit is hét festival dat een hoop vraagstukken voor ouders/verzorgers op gaan lossen. Het My First Smartphone Festival is dé manier om families te ondersteunen bij de kennismaking met de allereerste smartphone van je kind. Opvoeders en leerkrachten worden uitgedaagd om samen met kinderen de wereld van smartphones te verkennen op een plezierige en educatieve manier. 

Op donderdag en vrijdag waren de dagen volledig ingericht voor basisscholen. Triple P Entertainment regelde influencer juf Sanne om het festival te openen. Diverse media als Telegraaf, Kidsweek en Trouw besteedden aandacht aan het festival. Daarnaast was het festival ook goed vertegenwoordigt op tv met items in BNR Nieuwsradio, Goedemorgen Nederland, NOS Jeugdjournaal, Tijd voor Max en NPO Radio 2 Jan Willem Start Op. Online zochten we de juiste media die voor de doelgroep geschikt was. Hiermee hebben we ruim 15,5 miljoen lezers bereikt.

 

Daarnaast hebben we diverse (micro)influencers uitgenodigd voor het festival. Zij kwamen in grote getalen naar Beeld & Geluid en maakte mooie coverage ter promotie van het festival.

In opdracht van Beeld & Geluid