Het afgelopen jaar hebben wij voor het eerst de PR mogen verzorgen voor Disney On Ice. Disney On Ice keerde afgelopen jaar na vier jaar afwezigheid terug naar Nederland met de nieuwe show Disney On Ice presenteert Durf te Dromen in Jaarbeurs Utrecht. De show was extra bijzonder omdat de Nederlandse Marije Plat als allereerste Nederlands schaatstalent ooit haar opwachting mocht maken op het magische ijs van Disney On Ice in Nederland.

De campagne begon met het aanwakkeren van de magie van Disney door middel van diverse persberichten en media-activaties. Zo hebben we in verschillende media-outlets als Algemeen Dagblad, Elegance, Zo Zit Dat, Margriet en Linda aandacht gegenereerd voor de shows. Ook hebben we winacties opgezet met outlets als &C Magazine, Beau Monde en Veronica Superguide.

Influencers
We hebben een waanzinnig merchandise pakket mogen samenstellen voor influencers met daarin dé essentials voor een bezoek aan de show zoals een muts, een knuffel van Olaf en een chocolade adventskalender om af te tellen naar de eerste show. Als klap op de vuurpijl nodigden we 350 influencers en BN’ers uit voor de allereerste show in de Jaarbeurs Utrecht. Bekende namen als Roxanne Hazes, Thomas Berge, Evgeniy Levchenko, Renger van der Zande, Liza Sips, Louisa Janssen, Channah Koerten en Laura Ponticorvo waren aanwezig wat heeft geresulteerd in een geslaagde avond én campagne! We bedanken Feld Entertainment en De Haas Projecten voor de fijne samenwerking.

In opdracht van Feld Entertainment en De Haas Projecten.