Voor De Wilde Noordzee, de eerste natuurfilm gemaakt in de Noordzee, verzorgde Triple P Entertainment de gehele PR campagne.  voor deze indrukwekkende natuurfilm over Nederlands grootste natuurgebied. Maar liefst 7 tv-programma’s besteedden aandacht aan De Wilde Noordzee. NOS Journaal, NOS Jeugdjournaal, RTL Nieuws, Hart van Nederland, Tijd voor MAX, WNL Goedemorgen Nederland en Humberto Tan zagen ook de schoonheid van de film. Daarnaast besteedden dagbladen als De Telegraaf, NRC, Algemeen Dagblad en Trouw ruimschoots aandacht aan De Wilde Noordzee en publiceerden grote interviews met filmmaker Peter van Rodijnen. Ook Radio 1 was goed vertegenwoordigd met 4 programma’s die aandacht besteedden aan De Wilde Noordzee.

De Wilde Noordzee behaalde meer dan 100.000 bezoekers en ontving hiervoor uit handen van Humberto Tan de Gouden Film.

 

Geen alternatieve tekst opgegeven voor deze afbeelding

In opdracht van MN Media