+ 31 (0) 35 - 69 82 106 info@triplepentertainment.nl
Monster 800×500

Monster Energy Supercross – The Official Videogame is vanaf vandaag beschikbaar voor PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch en pc

Bekijk hier de trailer

Vanaf vandaag is Monster Energy Supercross – The Official Videogame van Milestone, een van de grootste racegame-ontwikkelaars ter wereld, verkrijgbaar. De game wordt uitgebracht voor PlayStation 4, Xbox One, Nintendo Switch en pc.

“Het zit goed in elkaar [en] het ziet er oprecht mooi uit”
– Gamekings.nl

“..beter dan dat ik in eerste instantie had verwacht”
– Want.nl

“De races zijn leuk en kan je zo uitdagend maken als je zelf wilt”
– PSX-sense.nl

“.. hoe langer je speelt, hoe meer mogelijkheden je ziet”
– NWTV.nl

Monster Energy Supercross – The Official Videogame geeft spelers de kans om deel te nemen aan het spannendste en spectaculairste off-road motorracekampioenschap ter wereld. Spelers racen met hun favoriete  Supercross-coureurs op tracks van de 2017 Monster Energy AMA Supercross met de officiële coureurs uit zowel de 250SX als de 450SX-klasse, inclusief iconische coureurs als Chad Reed, Ken Roczen en de vertrekkende kampioen Ryan Dungey. De game biedt de meest realistische en meeslepende Supercross-fan-ervaring met innovatieve baanontwerpen in herkenbare, prestigieuze stadions.

Belangrijke kenmerken:

• Het officiële Monster Energy Supercross-seizoen van 2017 met speciale toegang tot de Monster Energy Cup.
  • Officiële motors, iconische tracks en coureurs uit zowel de 250SX- als 450SX-klasse: race met Chad Reed, Ken Roczen, vertrekkende kampioen Ryan Dungey en andere helden op de officiële, uitdagende tracks.
  • Een spannende carrièrestand met extreme aanpassingsopties: Verander zowel je coureur als motor geheel naar eigen smaak en race je een weg naar de top van de klassementen.
  • Een uitgebreide parkoersmaker, voor eindeloze spelmogelijkheden: spelers kunnen hun eigen tracks maken, aanpassen en online delen.
  • Top-notch graphics voor een game van wereldklasse en een next-level, meeslepende ervaring: geniet van een accurate reproductie van motors, tracks, accessoires en coureurs.

Volg Monster Energy Supercross – The Official Videogame op Facebook, Instagram, de website of via #supercrossthegame.

Persmateriaal is verkrijgbaar via de volgende FTP-link:
Host: ftp.milestone.it
Username: Press
Password: prsc2k12

Over Milestone
Milestone S.r.l. is opgericht in 1996 en een van de oudste en voornaamste racegame-ontwikkelaars ter wereld. Het team van 200 mensen is verantwoordelijk voor hitseries als MotoGP™ en  MXGP – The Official Motocross Videogame, naast eigen IP’s als Ride en Gravel. Milestone is volledig privé-eigendom en zelfstandig gefinancierd.

Over Feld Entertainment, Inc.
Feld Entertainment® is de wereldwijde marktleider in de productie en presentatie van toerend live-entertainment voor het hele gezin, evenementen die mensen samenbrengen en een geweldige tijd bezorgen. Het bedrijf is onder andere eigenaar van Monster Jam®, Monster Energy Supercross, AMSOIL Arenacross, Disney On Ice, Disney Live!, Sesame Street Live! en Marvel Universe LIVE! Met hun brede portfolio heeft Feld Entertainment miljoenen gezinnen vermaakt in meer dan 75 landen op zes continenten. Ga naar www.feldentertainment.com voor meer informatie.
© 2017 Nintendo. Nintendo Switch en Joy-Con zijn handelsmerken van Nintendo.
“PS4” en “PlayStation” zijn geregistreerde handelsmerken van Sony Computer Entertainment Inc. Alle rechten voorbehouden.

Beelmateriaal van Monster Energy Supercross is hier te downloaden: https://we.tl/nlrle9CoTB